Abonamentul pe care îl deţineţi nu include drepturi de acces la acest modul.Pentru a avea acces la toată informaţia, trebuie să achiziționați un abonament sau să schimbaţi planul de abonament care să conțină modulul de .
Alege plan abonament
EMITENT |
Notă CTCE Forma consolidată a ORDONANŢEI DE URGENŢĂ nr. 1 din 6 ianuarie 2020, publicate în Monitorul Oficial nr. 11 din 9 ianuarie 2020, la data de 30 Iunie 2021 este realizată prin includerea modificărilor și completărilor aduse de: ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 90 din 27 mai 2020; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 100 din 25 iunie 2020; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 216 din 30 decembrie 2020; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 57 din 24 iunie 2021; ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 61 din 29 iunie 2021.
Conţinutul acestui act aparţine exclusiv S.C. Centrul Teritorial de Calcul Electronic S.A. Piatra-Neamţ şi nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat informării utilizatorilor.
Având în vedere efectele negative pe care le va produce aplicarea noului regim de sancţionare instituit prin completările aduse Legii nr. 159/2016 de către Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 114/2018, cu modificările şi completările ulterioare, al cărui termen de aplicare a fost suspendat prin prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 19/2019 până la 1 septembrie 2019 şi ulterior prorogat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2019 până la 15 martie 2020, traduse în inhibarea investiţiilor în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, în contextul în care nu s-a elaborat un cadru de simplificare a procesului de autorizare a construcţiilor infrastructurii în domeniu, ţinând cont de numărul mărit de lucrări de construcţii care urmează a fi efectuat pentru dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii prin implementarea de noi tehnologii, având în vedere că prin această prevedere s-a instituit în fapt o dublă sancţionare a furnizorilor de servicii şi comunicaţii electronice pentru aceeaşi faptă, atât prin Legea nr. 159/2016 privind regimul infrastructurii fizice a reţelelor de comunicaţii electronice, precum şi pentru stabilirea unor măsuri pentru reducerea costului instalării reţelelor de comunicaţii electronice, cu completările ulterioare, prin prevederile art. 85 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 114/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cât şi prin Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere că aplicarea prevederilor art. 85 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 114/2018 impune stabilirea şi determinarea numărului cert de abonaţi ai unei reţele neautorizate, fapt care în practică este imposibil de realizat până la data de 15 martie 2020,ca urmare a nevoii stringente de extindere cât mai curând posibil (pentru a reduce decalajele faţă de media europeană) a accesului la servicii de comunicaţii electronice mobile de bandă largă în zonele rurale şi în alte zone în care instalarea reţelelor de comunicaţii electronice fixe ce nu utilizează resursa limitată de spectru radio este dificilă sau greu sustenabilă din punct de vedere economic, faţă de aspectele menţionate mai sus, considerăm că acestea constituie o stare de fapt obiectivă care poate periclita procesul de implementare a noilor tehnologii de comunicaţii mobile, cu potenţial impact negativ asupra serviciilor ce ar putea fi furnizate prin intermediul acestora.Luând în considerare că pentru păstrarea echilibrelor bugetare sunt necesare unele măsuri menite să menţină volumul cheltuielilor bugetare pe anul 2020 la un nivel care să permită respectarea plafoanelor nominale ale cheltuielilor totale şi ale cheltuielilor de personal aferente bugetului general consolidat, precum şi plafonul soldului bugetului general consolidat, astfel cum au fost aprobate prin Legea nr. 238/2019 pentru aprobarea plafoanelor unor indicatori specificaţi în cadrul fiscal-bugetar pe anul 2020,luând în considerare faptul că aceste măsuri bugetare au stat la baza Strategiei fiscal bugetare pe orizontul 2020-2022, motiv pentru care se impune adoptarea acestora în regim de urgenţă,ţinând cont că neadoptarea în regim de urgenţă a măsurilor bugetare propuse:– ar genera un impact suplimentar asupra deficitului bugetului general consolidat, afectând sustenabilitatea finanţelor publice;– există riscul ca ţinta de deficit bugetar aprobată pentru anul 2020 prin Legea nr. 238/2019 să nu poată fi respectată.Având în vedere:– necesitatea asigurării fondurilor pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii autorităţilor şi instituţiilor publice locale; 


Formă consolidată valabilă la data 30-06-2021 Prezenta formă consolidată este valabilă începând cu data de 30-06-2021 până la data de 20-08-2025