Structură Act

ORDIN nr. 1.337/1.679/1.902/2025pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2025 al Societăţii Tipografice "Filaret" - S.A., filiala Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A.
EMITENT
  • MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII Nr. 1.337 din 14 august 2025
  • MINISTERUL FINANŢELOR Nr. 1.679 din 14 octombrie 2025
  • MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, TINERETULUI ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE Nr. 1.902 din 27 august 2025
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 973 din 22 octombrie 2025Data intrării în vigoare 22-10-2025


    Având în vedere art. 4 alin. (1) lit. b) şi alin. (7^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 14 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2025 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarităţii Sociale,ministrul transporturilor şi infrastructurii, ministrul finanţelor şi ministrul muncii, familiei, tineretului şi solidarităţii sociale emit prezentul ordin.Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2025 al Societăţii Tipografice „Filaret“ - S.A., filiala Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 3Societatea Tipografică „Filaret“ - S.A. va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
    Ionel Scrioşteanu,
    secretar de stat
    p. Ministrul finanţelor,
    Florin-Alexandru Zaharia,
    secretar de stat

    p. Ministrul muncii, familiei, tineretului şi solidarităţii sociale,
    Francisc Oscar Gal,
    subsecretar de stat
    ANEXĂ*)*) Anexa este reprodusă în facsimil.MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIISocietatea Tipografică „Filaret“ - S.A.Str. Piaţa Gării de Nord nr. 1-3, corp C, et. 4, cam. 301, 302, 303, sectorul 1, BucureştiBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2025
        mii lei
      
    INDICATORI Nr. rd. Propuneri an curent (2025)
    0 123 4
    I.  VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.5)1 5.367,00
    1 Venituri totale din exploatare, din care:2
    5.341,00
      a) subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 3 
      b) transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 4 
    2 Venituri financiare5 26,00
    II 
     CHELTUIELI TOTALE (Rd.6=Rd.7+Rd.19)6 5.239,00
     1 Cheltuieli de exploatare,(Rd. 7= Rd.8+Rd.9+Rd.10+Rd.18) din care:7 5.239,00
     A.cheltuieli cu bunuri si servicii8 1.624,81
    B.cheltuieli cu impozite, taxe si varsaminte asimilate9 7,00
    C.
    cheltuieli cu personalul, (Rd.10=Rd.11+Rd.14+Rd.16+Rd.17) din care:10 3.547,07
    C0 Cheltuieli de natură salarială(Rd.11=Rd.12+Rd.13) 11 2.800,08
    C1 ch. cu salariile 12 2.526,05
    C2 bonusuri 13 274,03
    C3 alte cheltuieli cu personalul, din care: 14 
     
    cheltuieli cu plati compensatorii aferente disponibilizarilor de personal 15 
    C4Cheltuieli aferente contractului de mandat si altor organe de conducere si control, comisii si comitete 16 674,97
    C5 Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator 17 72,02
    D.alte cheltuieli de exploatare18 60,12
    2 Cheltuieli financiare19 
    III  REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) (Rd.20=Rd.1-Rd.6)20 128,00
    IV 1 IMPOZIT PE PROFIT CURENT21 21,06
     2  IMPOZIT PE PROFIT AMÂNAT22 
     3
     VENITURI DIN IMPOZITUL PE PROFIT AMÂNAT23 
     4  IMPOZITUL SPECIFIC UNOR ACTIVITĂȚI24 
     5  ALTE IMPOZITE NEPREZENTATE LA ELEMENTELE DE MAI SUS25 
    V  PROFITUL/PIERDEREA NETĂ A PERIOADEI DE RAPORTARE (Rd. 26=Rd.20-Rd.21-Rd.22+Rd.23-Rd.24-Rd.25), din care:
    26 106,94
     1 Rezerve legale27 6,40
    2 Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege28 
    3 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi29 100,54
    4 
    Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi30 
    5  Alte repartizări prevăzute de lege 31 
    6  Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 27, 28, 29, 30, 31 ( Rd. 32= Rd.26- (Rd.27 la Rd. 31)>= 0)32 
    7 Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă33 
    8 
    Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome ori dividende cuvenite actionarilor, în cazul societăţilor/ companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care:34 
     a) - dividende cuvenite bugetului de stat35 
     b) - dividende cuvenite bugetului local36 
     c) - dividende cuvenite altor acţionari37 
    9 
    Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd.33 - Rd.34 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare38 0,00
    VI  VENITURI DIN FONDURI EUROPENE39 
    VII   CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care40 
      a) cheltuieli materiale41
     
      b) cheltuieli cu salariile42 
      c) cheltuieli privind prestarile de servicii43 
      d) cheltuieli cu reclama si publicitate44 
     
     e) alte cheltuieli45 
    VIII  SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:46 57,00
     1  Alocaţii de la buget47 
       
     alocaţii bugetare aferente plăţii angajamentelor din anii anteriori 48 
    IX   CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII49  
    X  DATE DE FUNDAMENTARE  
      1 Nr. de personal prognozat la finele anului
    50 35
     2 Nr.mediu de salariaţi total51 35
     3 Castigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială*)52 6.605,67
     4 Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială, recalculat cf. Legii anuale a bugetului de stat**)53 6.605,67
     5 Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu (mii lei/persoană) (Rd.2/Rd.51)
    54 152,60
     6 Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu recalculată cf. Legii anuale a bugetului de stat55 152,60
     7 Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (cantitate produse finite/persoană)56 
     8 Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale ( Rd. 57= (Rd.6/Rd.1)x1000)57 976,15
     9 Plăţi restante
    58 0,00
     10 Creanţe restante59 2.500,00
    *) Rd.52 = Rd.151 din Anexa de fundamentare nr.2**) Rd.53 = Rd.152 din Anexa de fundamentare nr.2
    -----